Saturday, December 24, 2011

ilmu baru

salam

wohohohhh. lame kan tak update. alaaa awak nie. kita bukan tak nak update. tapi busy gila bila dah start sem 2 nie. banyak gila keje nak kene siapkan. banyak gila 'gila' . cuti cuti pon banyak keje. nak update mase hari rabu mase kelas sc comp pon tak boleh dah sebab sekarang dah ade pasang cctv. nanti kantoi la kita meng-update belog ketika dalam kelas.


haaaa. nie sekarang aku kat rumah. balek cuti krismas. cuti sampai isnin je. tapi sebenarnye bukan tu sebab utama aku nak balek pon. aku balek nie sebab hari nie birthday ayah!. hoho. balek laa nak celebrate same same.*tunjuk gigi*


tadi aku ngah syok syok online tetibe aku ade nampak status someone nie. die cakap:

perhatian Umat Islam!!!Penting!! Seorang bekas biarawati kristian yang masuk Islam memberitahu dalam ceramahnya, HARAM bagi seseorang umat Islam untuk ucap "Merry Christmas"..ini kerana ia bermaksud ''Sejahtera Keatas Tuhan Jesus" (NAUZUBILAH) Sebarkanlah perkara ini, berdosa kita jika tak sampaikan benda yang hak.. (NAUZUBILLAH).. sila sebarkan jika anda beragama ISLAM..


aku macam. "ape!??. cisss bedebah betol!!!." konon konon je nie. hahaha


begini sekali orang kafir buat. ish. ish. ish. 


jadi nye kawan kawan, pesan kat semua kawan kawan korang, adek adek korang, jangan la cakap perkataan tu ag. even nyanyi pon tak boleh la kan. betol tak?. memang la itu bukan niat kita kalau kita nyanyi nyanyi lagu perayaan nie, tapi kan secara tak langsung kita dah tersebut "perkataan" tersebut. 

No comments:

Post a Comment