Monday, March 21, 2011

awal nye

8.52 a.m.?.. awal gile aku bangun.. selalu nye lepas solat subuh aku tido balek.. dalam pukul 10 aku bangun la.. tapi hari nie lepas tutup pagar lepas ayah keluar nak pergi keje ingatkan nak sambung tido balek.. guling guling atas katil.. peluk peluk semua bantal.. gentel gentel bantal *geli seyh* tapi tak boleh tido tido gak.. sebabnye fatin najwa mahadi sedang mengalami keterujaan nak berpeleseran di bandar..hahaha
yela.. bila di pikir pikirkan balek.. dah hampir 3 bulan aku tak berpeleseran ngan kengkawan kat bandar.. sangat teruja woo..hahaha
tadi mase nak hantar ayah keluar keje tu sangat berharap la ayah hulur fulus.. dah sengih sengih dah depan ayah ..tapi rupenye ayah tak paham pon.. hampeh je.. hati asyik berbicara je..kalau la ayah dengar ape hati cakap

''ayah nie tak nak hulur fulus ke?.. anak anda nak berpeleseran nie''

''haa!.. dah seluk seluk kocek tu..nak keluar kan fulus la tu..hehe.. ceh.. check syiling je..hampeh betul''

''haish!~ ayah nie tak nak tanye ke aku de fulus ke tak nak berpeleseran nie.. selalu nye tanye''

sampai la saat ayah aku dah undur kete pon aku still berharap ayah hentikan kete dan menghulurkan fulus.. tapi hampeh jugak sebab ayah hanya memberi lambaian je.. hancur luluh hati aku..huuu~

yeay!~.. nak berpeleseran hari nie wana jemput kat umah.. aku nie memang VIP la kan sebab tu kene jemput semua bagai..haha
nak buat cam ne.. dah de lesen pon tapi takde kete tak guna jugak.. bila ayah nak beli kan kete nie..

moral : laen kali nak fulus cakap je terus ngan mak bapak.. tak la nanti rase kecewa bersepai macam aku nanti...hehe
nak bepeleseran tapi takde fulus banyak.. bagaimana?..haish~

macam nie la muke aku mase hnatar ayah pegi keje sebab ayah tak hulur fulus..huu~

No comments:

Post a Comment