Saturday, March 12, 2011

home alone

home alone?.. ibu ngan ayah pegi kelantan.. hantar rombongan kawen sepupu ibu.. jadik nye tinggal aku sorang sorang kat umah.. kene jage umah la kan.. ingatkan nak ajak junior aku yang duduk dekat ngan aku temankan.. tapi hujan plak.. cm ne beliau nak datang.. huuu
nape aku tak ikut?.. sebab nye.. sepupu ibu tu just offer 2 tempat duduk je ag.. dorang pegi naek bas ramai ramai.. lagi pun.. kalo aku ikut pon mesti aku tak kenal sape sape.. nak usha mamat kelantan pon tak boley.. sebab aku kan pemalu..hahahahaha
jadik nye tinggal la aku sorang sorang kat umah.. aku rancang nak tengok tv samapi tertido pastu online sepanjang malam.. pembaziran elektrik btol..hahaha
ingatkan nak buat jahat sikit bawak kete kuor.. tapi masalah nye lesen P tak kuor ag.. baru nak buat jahat.. tak boley plak.. 

No comments:

Post a Comment