Sunday, September 18, 2011

'M' untuk malas.

 salam.

wohohohoo. lame gilerr kot tak update. bukan tak nak update, niat tu ade. tapi tapiii malas tu yg lebey. ngn tutor + report + assigment bertimbun. mane sempat seyh. nak online pon internet kentot kentot. ape laaa nasebb.. haishh!~

sejak masok matrik nie perangai malas nie bertambah tambah pulak. malas nak balik rumah kat batu pahat. malas nak cuci baju. pergi kelas malas nak pakai tudung betol betol. senget sane sini. sungguh kurang senonoh yee. hahaha

kalau terrajin sikit pakai la aku shawl pergi kuliah.

kau tengok. siap pakai purdah ag. rajin tak aku?. hahaha

cakap pasal shawl nie.. teringat pengalaman pertama kali pakai shawl pergi kelas. semua orang ternganga kau nampak aku. cantek sangat la tuuu. segan silu aku tau. hikhikhik (konon je laa)

kalau dulu aku paling rajin tolong makan makanan orang. tapi sekarang makanan aku sendiri pon aku tak habes makan. adakah aku kehilangan selera makan?. ade kawan aku cakap aku dah kurus tapi ade jugak cakap aku dah gemok. mane satu yang betul nie?. ibu cakap dah kurus samapai nampak macam galah. hebat kan?. hahaha

sejak masok matrik nie banyak betol kuiz. setiap minggu kot. kat matrik nie memang tak bley rehat langsung. hari hari pon kene study untuk exam or kuiz. next week ade exam agama pulak. dah la agama tu memang aku tak pernah ade bukunye. bila dah takde buku, kompem kompem la aku tak pernah bace. betol tak?. dapat tak bayangkan logik nye disitu. hahahaha

aku nak study rajin rajin la. nak 4 flat untuk sem 1 nie. doakan aku tauuuuu. =)

No comments:

Post a Comment