Wednesday, September 21, 2011

salah sendiri

salam..

wohohohoh. aku datan kembali. sekarang nie ngah curi  curi update belog mase amali sc comp.yelaaaa. aku ngah amali sc compa la nie. jangan ragu ragu. betol a ape korang bace nie. hahaha

aku selalu nye kalau esok ade kelas dari malam aku dah siap kan semua buku buku dan masuk kan dalam beg. bukan ape, takot ade barang tinggal. malas seyh nak menapak balek kat hostel semula.

mase aku ngah kemas kemas tu. aku cari la pendrive aku. yela , nak gune kot sebab sekarang ngah buat assingment sc comp. semua benda simpan dalam tu kot. tetibaa '' sheetttttt!!!!'' tertinggal kat umah!. bangang!~. macam mane bley tertinggal kat umah. siot betol laaaa. tu la akibat nye, cikgu suruh tinggal kat lab je ngengade kau nak bawak balek. kan dah tetinggal. dah la aku nie malas nak balek umah. jauhh kotttt. perghh! perghhh!. perghh!

aku baru berangan berangan tak nak balek sampai final november nie. tetibe pendrive tertinggal plak. bagaimanakah?. siottt betoll laaaaa..
benci!.. benci!!. benci!.

No comments:

Post a Comment