Monday, November 7, 2011

hello cuti

salam
heeee. yeay!!~. cuti 2 minggu. yipppyyyy. well, actually nie kira macam cuti semester laa. kitorang baru je habes exam. perghhh!~. exam tak nak macam pttftpf pulak kan. soalan macam out of syllabus!. lagi lagi fizik. soalan nye memang tak dapat di fahami langsung. dah la tetibe otak blank. formula sume lupee. penat je aku stay up sampai pkol 4 pagi. baek aku tido pkol 8 malam. tak payah nak stay up kalau macam nie jadik nye. aku rase kalau aku tak stay up aku macam bley jawab ngan lagi baek jeee. huh!

naek cuti nie pulak ade MUET yg writing punye. speaking dah lepas dah. soalan nye pon agak mendera perasaan laa. ble cakap kat kakak soalan nye susah sedap je die jawab 'kalau soalan senang, nanti semua orang dapat band 6 pulak'. pergh!~. kene balek. huh!

ok. cukup ngan bebelan pasal exam. hahaha. sekarang aku nak menikmati cuti 2 minggu. lupekan semua pasal study. buahahahaahaa!~.
next entry nak buat pasal aktiviti mase cuti laa. heeee!~

No comments:

Post a Comment