Wednesday, November 9, 2011

jenjalan #1

salam.
woooo. hari nie dah rabu. esok khamis. tulat jumaat. warghhhh!!. dah seminggu aku cuti. tinggal ah seminggu jeee. ish. ape pasal cepat sangat nie?!!.. tau tak aku tak puas ag nak jenjalan. haishh!~. tolong la ea jangan nak jeles sangat + dengki ngan aku kan biar cuti habes cepat. perghh. membara jeeee.

aku balek rumah kan lepas habes paper chemist hari khamis. nie esok dah khamis balek. ciss. aku tak buat pape pon kat umah. berjalan pon tak puas ag. aku baru je habes menonton secret garden dah beberapa movie laen. pergh!. perkataan nye. 'beberapa' tu. kahkahakah

khamis lepas roomate aku ikut sekali balek umah aku. yelaa. kan ahad nak raya haji. kampung beliau area area umah aku gitu laa. jadik nye kitorang dah merancang nak jenjalan jumaat tu. ape ke jadah malas benor la budak nie. jenjalan tu hari jumaat lepas. nie hari rabu baru nak update. pemalas tahap cipan betol laaa. sebenarnya aku tunggu orang tu update pic. baru la bley update. ye tak. betol tak aku cakap nie. betol kannnn. hehe

rancangan asal nak pergi makan kat polka dot. polka dot nie famous ngan roti john die laa. so, lepas zuhur tu gerak la pg SO sebab polka dot nie kat area tu. bila dah sampai So nie, orang yang nak belanje nie tak sampai ag. so, aku pon jenajalan dulu ngan ziqa. ziqa nie roomate aku. tengah syok syok jalan bley plak tetibe terserampak ketua praktikum aku ngan kuar ngan anak sepupu aku. perghh!. tak pasal pasal aku kene pow. shioott betol. disini la bermula nye nasib malang pada hari tersebut. cewah!~. tak payah nak malang sangat la kan najwa mahadi oiii. 

saat kemuncak kehancurah hati bila tetibe pergi kat tapak polka dot tu. boley pulak polka dot tu takde kat situ. aiyakkkk!!! dah gulung tikar ke?!!!.. punah harapan yang selama ini ku baja. waaaaaaaaaaaa~
lalu kami pon pergi teros ke bpmall untuk mengejar pizza hut. hahaha

 
haaa. nie pic ngan makan. betapa rakus nya kitorang selepas dikecewa kan. makan sampai licin tuu. hahaha
makan pizza banyak banyak tapi aku bayar RM 12.10 jeee. murah kannn. hahaha
lepas makan jalan jalan tanpa arah tujuan. memang buang mase betol laaa. nak tengok wayang tak sempat kan. sebab kene balek before pukul 7. yelaaa. kan anak dara. rak baek balek lewat lewat sangat. cehh!~. 




macam comel je cite kucing tuu. nanti nak tengok laaa. haaaa. korang nampak tak?. nampak tak?. try tengok pic tu betol betol. baju kitorang same!!!!.. hahaha. warna je laen. 

tapi..
tapi..
nape aku macam dah gemok?.!!. waaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment