Wednesday, April 20, 2011

JANGAN TONTON IKLAN. ADE DADAH!.


lalalalalalalalalalalala~

aku memang tak buat pape langsung kat rumah.*tapi aku pegi blaja menjahit*. eleh. tapi kelas menjahit pon sesuke hati sesedap rase aku je  nak pergi bile bile. lepas cite marimar baru aku pergi. padahal budak budak laen pkol 3 dah terpacak kat kelas tu.aktiviti aku kat umah ialah tengok tv. tengok tv. menonton tv. tv tengok aku. online fb sepanjang mase sampai dah tak tau nak buat pe lagi kat fb. tetibe rase fb sangat bosan. *aku je yang rase macam tu*. then, bile dah asyik tengok tv je mesti la aku nampak iklan iklan segala bagai. banyak giler cite baru tayang kat panggung. just go with it. senjakala. cun. ratu the movie. dalam botol. tapi yang paling aku tertarik RIO. aku nak tengok RIO tu. macam best je. nak kuar takde transport. nak soh kengkawan yg de kete jemput kat umah bawak pegi jenjalan malu la. dah la aku nie memang pemalu sangat. tapi aku tak tau la pe dorang letak dalam iklan RIO tu sampai aku macam ketagih gile nak tengok citer tu. buruk bebenor perangai anak mahadi nie. guling guling nak RIO. makan nak RIO. mesej mesej kengkawan pon cakap nak tengok RIO. aku desperate nak tengok RIO!!!!...haha


owh RIO pujaan hatiku..mmuahhh!

jadi nye. petang isnin tu aku telah membodek bodek ibu aku untuk memandu vios beliau. tapi bukan nak pergi petang isnin pon. selase baru nak pergi.tapi haruss selalu bagitau awal awal kalo nak kuar agar banyak mase nak membodek..haha
ok. green light bebeh!!..yahuuu!!.. tengok RIO..

aku pon ajak dibah sebab die nie rindu sangat nak keluar ngn aku.haha
ajak zue jugak. aku suruh die tunggu kat asam kumbang.tp die tak nak. die soh aku amek die kat umah. ish.mane aku berani. masok kampung dalam tu. jalan kecik. aku gerun. hehehehe
dibah cakap 'jom ajak adrina!'.. mule mule adrina nak dating ngn pakwe die. tapi agknye sebab die rindu sangat nak dating ngan aku. so die jadik la ikut aku ngn dibah
3 orang tengaok RIO pujaan hati aku tu
 AKU . DEEBAH . ADRINA

first time neyh nak memandu sendiri pegi bandar. aku cuak sket la. tapi aku nie kan cool. redah aje la demi RIO. 

amek dibah. then amek adrina. then pecut pergi bpmall. tak nak pergi square one. sebab parking sempit.susah. bpmall bnyak parking.yeay!~

beli tiket. pukul 4 je ade. sauk je la.

lepas beli tiket tetibe deebah tanya nak makan tak. die nak belanje plak tu. ish. mane bley lepaskan peluang nie. aku onn ajeee!~ hahaha

adrina bawak kamera besar!!.. yeay!~ bley snap. snap. hehe

tunggu deebah cucuk dinding..hehe

haha..senonoh betol aku berpakaian hari itu. ala. malas nak pikir nak pakai ape sarung je pe yg jumpe.haha
service pizza hut bpmall lambat giler. tak sempat nak enjoy enjoy makan sepenuh hati. berlari lari ke wayang. tapi tak lari pon. still amek amek pic jugak sepanjang perjalanan..haha

RIO bestt!~ tak rugi lapan ringgit aku. 
tengok banyak banyak kali pon aku tak jemu *ceh, padahal baru tengok sekali je..haha*
aku malas nak bebel la. tengok pic je la korang..hahahaa


3 dara pingitan..haha

nyonya tu nak amek pic ngn kiteorng..macam artis plak rasenye..haha 

kaki ku seksi..haha


nape pegang perut?..haha

ok.dah habes.hahahaha
aku dah hilang ketagihannye..tapi nak tengok jugak lagi kalo de orang nak belanje..hahahaha

No comments:

Post a Comment