Friday, April 22, 2011

NANGKA OH NUGGET

selamat kepada semua.. hehe


akhirnye aku dah berjaya menyiapkan hasil jahitan aku yang kedua iaitu kurung malaysia. tapi sebenarnye tak la siap sangat lagi. tinggal nak kelim kelim je bawah bawah tu. gune jahitan silang pangkah. hand made gitu. tapi ade ke mesin made?. hahaha


tengah aku asyik masyukk jahit jahit kelim tu. tetibe bapak aku bukak bilik aku. biase la. anak dara. duduk dalam bilik je. agpon dalam bilik dah de laptop segala. bley online sepanjang mase dalam ape jua posisi dan aksi. tak keluar keluar bilik la aku. hehe


then, bapak aku cakap ade nuggeta dalam peti ais. die suruh aku makan ngan mak aku. mase dengar tu aku tak caye. aku tnye kat bapak aku dah siap goreng ke?.tapi bapak aku tak layan. blah macam tu je lepas tutup pintu balek. aku terus la berimaginasi ade nugget ikan dalam peti ais tu dah siap goreng. bayangkan la kegebuan nugget tu. disalut ngan serbuk roti yang rangup. kalo tak siap goreng lagi mesti la ayat bapak aku macam nie ' kat peti ais ade nugget. nak makan goreng sendiri. . aku pkir jap ag la makan. best nye de makanan. nyummy!~

bayangana aku dalam kepala. nyummy~


lepas 15 minit macam tu aku pg la dapur nak makan nugget yang bapak aku cakap tadi. cari cari nugget takde. bukan setakat yang dah goreng. yang tak goreng lagi pon ade. ikan je banyak yela, sebab bapak aku keje perikanan. so, kengkadang tu ade la nelayan nelayan tu kasik ikan kat bapak aku.


rupe rupenye, bapak aku ckap ade NANGKA la dalam peti ais. bukan nugget. sound troble betul la aku nie. aku terus dekah2 ketawe. bapak aku tanye plak nape aku ketawe. lagi terbahak bahak la aku ketawe. then, aku cakap la yang aku ingat kan ade NUGGET dalam peti ais rupe nye ade NANGKA. bapak aku teros la bebel bebel cakap aku tak korek telinga kejadah sume. aku sabo je ler~..haha


hancur luluh perasaan aku tak dapat makan nugget..hahaha
.



No comments:

Post a Comment