Sunday, April 24, 2011

KEGUGURAN

salam~

semalan buat pertama kalinye untuk tahun nie aku tengok AF dari mule sampai habes. yela, sebab de operasi gugur dan serap tu kan. aku sebagai penonton yang tak berape nak setia pon cuak jugak. macam peserta plak aku nie. mane la tau pelajar yang aku suke tu tetibe kene gugur ke pe kan. dan tahun nie jugak buat pertama kali nye dalam sejarah AF aku minat pelajar perempuan. mesti korang akan fikir gatal nye budak nie nie, suke pelajar laki je.hahahaha. isk. tak baek tau tuduh tuduh. aku bukan gatal ke ape *tak nak ngaku* tapi dulu dulu punye AF kan aku kanak kanak lagi blom mumaiz *macam sekarang dah beso sangt je aku nie*. so, bile nampak pelajar yang hensem hensem macho sket je terus suke walaupon dorang nyanyi sumbang mambang. pelajar laki yang aku suke dulu dulu macam khai, kefli, shawal, akim *tapi akim sebelum die make over pon aku dah suke*. tapi kalau pikir pikir balek dorang nyanyi bukan sumbang sangat pon. cume faktor kehenseman dah kemachoan je buat aku lbey minat kat dorang. konon konon nye tahun nie aku dah pandai la sikit nak suke ikut bakat. cewah~!. tahun nie, buat julung kalinye aku suke pelajar perempuan iaitu LENA!!!..*tetibe terbayang kawan sekolah lina solehah* dari first konsert dah aku minat die.lagi lagi mase konsert kedua. die nyanyi lagu ziana zain-kekal. tengok die nyanyi memang meletop mantap gitu. RAFIQ pon aku minat jugak. macam nerd geek gitu. aku lagi suke die pkai spek. i like!. hehehe




bila aznil umum je de operasi gugur serap. aku terus jerit cakap "buang NERA. tak sedap langsung!" *bajet suare aku lagi merdu je kan*. hahahahahaha. 

tapi tetibe mase aznil umum AIDA yang kene gugur tu. aku ingatkan gimik je. rupenye betul betul. perghh! tak puas hati gile nape bukan NERA yang kene gugur. tapi takpe jugak kot sebab konsert ketiga persembahan nera agak best la kalo nak dibandingkan dari konsert sebelum sebelum nie. ceh!. pengkritik tak bertauliah pulok aku nie. hehehe. 

yeay!~. FINA kene serap. aku suke gak FINA nie. tapi tak puas hati nape name die FINA. sebab dulu aku ade sorang adek dorm name fina yang annoying giler. tak suke aku kat beliau. buat masalah je tau. ok. dah lari tajuk. perghh! mase first time FINA nie nyanyi. aku ternganga dowh. suare die tinggi. macam JACLYN victor gitu.*betul tak aku eja nie?*. kire FINA masok. AIDA keluar. FINA macam ganti kakak die, AIDA, sambung study dalam AF. *sambung study?* . FINA nie sebaya aku dowh. bangga dan riak nye aku.hahaha


gud luck la kat AMIR dan AIDA. mungkin dorang akan lbey berjaya. sape tau kan?..


cuak tak tengok tajuk?. KEGUGURAN. fauziah ahmad daud la yang cakap. nie operasi keguguran kan? awak calon keguguran. pe jadah?. nak suruh orang KEGUGURAN pulok. hehe

No comments:

Post a Comment